Nakke og ryg

Når du kommer til første konsultation på klinikken, starter vi med en dybdegående samtale omkring din problematik og din livsstil, og der vil være god tid til både spørgsmål og svar. Der ligges stor vægt på, at vi kommer hele vejen rundt, således du kan få den bedst mulige vejledning til netop din problematik.

Dette vægtes højt, da du er den vigtigste brik i dit behandlingsforløb og du derfor på alle tidspunkter skal føle dig tryg.

Når et behandlingsforløb starter op, er det essentielt at du bliver inddraget i planlægningen af træningen i din dagligdag. Vi skal derfor gøre det så realistisk og effektiv for dig som muligt, samtidig med at du kan overskue øvelserne i din hverdag.

Efter samtalen vil du blive undersøgt i din bevægelighed, styrke, stabilitet mm, alt efter hvilken problematik du kommer med.

Den første konsultation danner grundlag for din behandling, hvor vi sammen lægger en plan for forløbet, der er realistisk for din dagligdag. Størstedelen af alle behandlingsforløb består af hjemmeøvelser, her er det særdeles vigtigt, at du får lavet dine hjemmeøvelser kontinuerligt, da det er dig og din motivation, der er den vigtigste del af behandlingsforløbet og dermed for at der sker forbedringer af din problematik.

ryg behandling hos Malinsky Fysioterapi

Tirsdag: 7.00 – 16.00

Onsdag 7.00 – 16.00

Torsdag 7.00 – 16.00

Weekender og helligdage efter aftale.